6 Ekim 2013 Pazar

Eğitimde bilgisayar mı, kitap mı?

Bu yazı bilimsel bir dayanağı olmayan sadece kendi fikirlerimden oluşan bir makaledir.


Şöyle bir düşünceyle yola çıktım; kitapla eğitim yapan bir çocukla bilgisayarda eğitim yapan bir çocuğun eğitiminde ne gibi farklılıklar olabilir?


Kitapla eğitim bir süre sonra çocuğun sıkılmasına sebep olacaktır, çünkü bu zoraki ve belli kalıpların kullanıldığı bir eğitim şeklidir, aynı kitabı okumak başka hiç bir şeyle ilgilenmemek herkesi bir süre sonra sıkacaktır. Bir deneyin herhangi bir konu hakkında elinize bir kitap alıp okumaya çalışın hatta bunu bir ödevmiş gibi anlamaya çalışın sonra da aynı konuyu bilgisayarda bulup tekrar edin,  şahsi fikrim bu sizin için daha kolay anlaşılır ve akılda kalıcı olacaktır, tabi bu çocuklar içinde geçerli.


Bilgisayarla alınan eğitimde, bir konu üzerinde birçok farklı görüş bulunan makale bulunabilir, konu ile ilgili görseller ve videolar izlenebilir, konunun geçtiği alanda yorum veya forum benzeri bir yerse fikir alışverişi yapılabilir gibi can sıkılmasını önleyici bir çok faktör bulunmaktadır, bu yüzden oyum bilgisayarla eğitimden yanadır.



Eğitimde bilgisayar mı, kitap mı?> Bilimsel Gerçekler http://www.bilimselgercekler.com/wp-content/uploads/2013/10/bilgisayar_kitap.jpg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder